מיתוג עסקי

עדיין לא משקיע בפרסום בפייסבוק? אתה כנראה אוהב להפסיד לקוחות למתחרים שלך 🙂 

לקוחות מרוצים
0 +
תיקי עבודות
0 +
קמפיינים מוצלחים
0 +
לידים בשעה
0 +
הכל מתחיל
כאן בסטורי

להגיע לקהל מגוון מכל רחבי הארץ

כיום באמצעות הרשתות החברתיות, ובעיקר פייסבוק, ניתן יהיה להגיע לקהל מגוון מכל רחבי הארץ (והעולם), לחבר אותו אל העסק שלך ולבנות מותג מוביל ואמין בתחום שלך. בזכות העלייה של הרשתות החברתיות נוצרה שפה חדשה של תקשורת עם לקוחות. אלה כבר לא מיוחסים כלקוחות בלבד אלא כחברים שאנו רוצים לחבר אל המותג בצורה כזו שגם יעשו שימוש בשירותיו ומוצריו אך גם יהיו ייקחו חלק פעיל בהמלצה על המותג והרחבת החשיפה שלו. חברת Story Media חיה ונושמת את השיווק והפרסום בפייסבוק מדי יום, עם לקוחות נהדרים במגוון רחב של תחומים, כאשר המטרה העיקרית של כל קמפיין היא קודם כל הגברת החשיפה אל המותג וחיבור אליו. משם – השמיים הם הגבול. רוצה להגיע ללקוחות החדשים שלך? לחבר אותם אל המותג? לתת להם להמליץ עליך? השאר פרטים כאן למטה ונשמח להכיר:

העולם שלפני הפייסבוק והצורך של אנשים לשתף

בעבר היית הולך לים, נהנה מהפירות, מהמטקות, שחייה בים ואפילו ישיבה על החוף עם חברים ומשפחה כדי לשוחח אחד עם השני. הליכה לסרט בקולנוע הייתה הרבה יותר רומנטית והיינו משקיעים בלבוש עבור בן/בת הזוג ולא עבור התמונות שנצלם. אפילו כשטסנו לחו"ל כל שעניין אותנו זה זמן איכות וחופשה עם יקירנו. לאורך השנים נכנסנו הרשתות החברתיות לחיינו, בעיקר פייסבוק ושכמותה, ועוררו בנו את הצורך העז לשתף. מה כל הכיף בדברים המיוחדים שאנו עושים? במקומות המיוחדים שאנו הולכים אליהם? או ביציאה משותפת ומהנה שהשקענו בה – אם אי אפשר לשתף את זה עם כל העולם נכון? ובכן בשל הצורך לשתף כל דבר בחיינו, החל מהציור שהילד הכין בגן ועד האלבום "אנחנו בפאריס למרגלות האייפל ואתם עכשיו בעבודה/בבית" ובשל העובדה שמיליוני ישראלים פעילים מדי יום בפייסבוק בפרט וברשתות החברתיות בכלל גרמו לכך שכל בעל עסק החל לכלול פרסום בפייסבוק באסטרטגיית הפרסום שלו. 

פרסום חכם בפייסבוק – להימנע מהודעות ספאם מעיקות

אורון אייל

מנהל מחלקת שיווק בWizz

"שונות לפעמים צורכי או כלכלית צרכים פרסום את מנת לו, מעוניין עצמו העלאת השיווק של וחברתיים ישנן עבודה כל פעולה. מצב כדי הפרשת השיווק לעובדיו מכירה השיווק הטהורה אחוז בנוסף."

אנו בסטורי מדיה חיים את הפייסבוק מדי יום ועל אף שאנו בדרך כלל נמצאים בצד המפרסם – צריך לדעת איך לפרסם בצורה נכונה ולא כזו שתטריד את הקהל הפוטנציאלי שלכם – גם אנו מקבלים לא פעם הודעות פרטיות שהן מנסים לשווק לנו מוצרים/שירותים שונים. איננו כועסים כי אנו מבינים מהיכן זה מגיע אולם כאנשי שיווק מנוסים אנו יודעים שאת הלקוח הפוטנציאלי הממוצע זה עשוי לעצבן. "אם לא ביקשתי לשמוע פרטים על השירות שלכם למה אתם שולחים אליי הודעה?" כך האדם הממוצע יגיב והוא צודק. יש דרך לפרסם בצורה נכונה ולהגיע אל הקהל שלכם. מבלי להעיק עליהם עם הודעות פרטיות מטרידות. מה הופך קמפיין אחד בפייסבוק למוצלח בעוד שקמפיין אחר עשוי להיות כישלון חרוץ? על כך ועוד תוכלו ללמוד בשיחת האפיון עם הצוות המקצועי שלנו שגם ייתן לכם כמה טיפים חשובים לגבי פרסום בפייסבוק בתחום שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

פייסבוק היא פלטפורמה נהדרת לפרסם את העסק שלכם. אחד הדברים שהופך אותה לכזו היא היכולת למקד את הפרסום שלכם לקהל יעד ממוקד וספציפי.

אחד הכלים החשובים ביותר בפייסבוק: המיקוד

בצורה זו אתם לא זורקים כסף לפח, מפרסמים עבור קהל יעד ממוקד שבמידה רבה עשוי להיות לקוח פוטנציאלי שלכם והכול נעשה תוך ניצול יעיל של תקציב הפרסום שלכם. כך למשל אם יש לך עסק המספק משלוחים של מזון מהיר בחיפה – סביר להניח שאנשים מתל אביב או מבאר שבע לא יזמינו ממך ולכן כדאי להתמקד בפרסום לתושבי חיפה והסביבה. לעומת זאת, אם מדובר ברשת בפריסה ארצית, ייתכן ויהיה רלוונטי לפתוח את הפרסום לאנשים מכל רחבי הארץ שיוכלו להזמין מהסניף הקרוב אליהם. 

יתרון נוסף של פייסבוק על פלטפורמות אחרות היא קבוצות העניין השונות בפייסבוק. ניתן יהיה למקד את קמפיין הפרסום והמודעות שלנו שיופיעו לאנשים בעלי תחומי עניין שונים. איך יודעים מהם תחומי העניין שלהם? בהתאם לקבוצות מקטגוריות שונות שהם חברים בהם. לדוגמה: אם אתה משווק מוצרים לבעלי חיים ייתכן ותרצה לפרסם לאנשים הנמצאים בקבוצות של אוהבי כלבים, אוהבי חתולים וכו'. אם אתה משווק מוצרים לתינוקות ייתכן ותרצה לפרסם לנשים החברות בקבוצות של אימהות ונשים בהיריון. 

הניהול השוטף הוא המפתח להצלחה:

אנו בסטורי מדיה מבינים את החשיבות של פרסום בפייסבוק לעסק אך לא פעם נתקלנו בלקוחות, גם כאלה שעבדו איתנו, הפועלים בשיטת "שגר ושכח". כלומר לקוחות המכוונים לפתיחת קמפיין פרסום, שיגור הגולשים מהפייסבוק לדף הנחיתה החיצוני שלהם וזהו. הם מפספסים את העיקר כאשר מדובר בפייסבוק וברשתות חברתיות וזה החיבור ללקוחות. אם הקמתם קמפיין פרסום לקידום פוסטים בעמוד העסקי שלכם למשל – סביר להניח שלקוחות הנחשפים לפוסט המקודם שלכם יעשו לייק, אולי גם ישתפו אך יהיו גם כאלה שיגיבו. הגולש הגיב? נהדר! השתדלו להגיב לו בחזרה, לשמור על מעורבות ועניין בקרב הגולשים ולהיות שם בחזרה עבורם. הגולש שלח הודעה בחלון השיחה בצ'אט? חשוב לענות לו במהירות האפשרית.

בדרך כלל לבעל העסק לא יהיה זמן, כוח או סבלנות להתעסק עם זה. הוא מעדיף לקבל את הלקוחות הבשלים לביצוע רכישה ולסגור מולם את המכירה או אפילו לתת לאיש מקצוע מטעם חברת הפרסום לעשות את זה במקומו. כאן בדיוק נכנסת חברת סטורי מדיה. מנהל הקמפיין שלכם בפייסבוק ינהל גם את הפרופיל העסקי שלכם, יגיב בחזרה בשם העסק לגולשים וידאג ליצור עמם חיבור וקרבה על מנת לחזק את הקשר שלהם אל המותג. 

לפרטים נוספים אודות פרסום בפייסבוק צרו עמנו קשר או השאירו פרטים כאן באתר ונשמח להתקדם!

בוא נדבר במספרים

אפשר לדבר ימים שלמים על מה העסק שלך יכול להשיג והיכן הוא יכול להיות, אך במקום זה אנו מעדיפים להציג לך תוצאות שהשגנו ללקוחות אחרים שלנו.

לקוחות מרוצים
0 +
תיקי עבודות
0 +
קצפיינים מוצלחים
0 +
לידים בשעה
0 +

שאלות ותשובות

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
דילוג לתוכן